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Mensajes - Krator

#6616
Cita de: "jeremylf"pongo toda mi esperanza en este juego ya q si llega a ser un fracaso......adios HOMM
Pues será por tu parte, porque por parte de Ubisoft dudo MUCHISIMO que el fracaso les suponga abandonar una saga en la que se ha invertido un buen dinerito.

Y lo digo pq crear un universo M&M está claro que apuestan por el juego y lo hacen a LARGO PLAZO.
#6617
Cita de: "Lepastur"Pero por otro me asusta xq podría ser el atisbo y la sombra de un equilibrio sin pulir
¿Porque?
#6618
Necromancer
The Necromancer creatures, while weak at the low levels, become much more powerful at the high levels. The Necromancer is weak in the early game, but strong in the mid and endgame. Larger maps give the Necromancer time to develop the higher level creatures.
All Necromancer units (and ghosts) are undead, and are therefore immune to mind affecting spells, Bless and Curse, and are always at neutral morale.

Skeleton.
The best level one creature, Skeletons should be hoarded by
Necromancers, as they provide easily available power early on.
Zombie.
Though having more hits than Skeletons, Zombies have a low
Defense and speed.
Mutant Zombie.
The zombie upgrade increases the speed of the Zombies. Mutant
Zombies are worthwhile additions to any fledgling undead army.
Mummy.
20% chance to curse enemy creatures. The best ground creature
available for the Necromancer.
Royal Mummy.
30% chance to Curse enemy creatures. The upgrade of the Mummy
has improved speed and toughness.
Vampire.
Flies. Creatures attacked by Vampires cannot retaliate. Vampires are
necessary for the success of the Necromancer.
Vampire Lord.
Flies. Creatures attacked by Vampire Lords cannot retaliate. Vampire
Lords gain some back some of the damage they do as hit points.
Lich.
Range attack affects adjacent hexes. Liches are the only range strike
unit available to the Necromancer.
Power Lich.
Range attack affects adjacent hexes. This upgrade of the Lich
improves the durability of the Lich in combat.
Bone Dragon.
Flies. Lowers the morale of opposing creatures. Bone Dragons are
fierce creatures, second only to the Warlock Dragons in raw damage.

Y con este ya solo quedarán los neutrales.  :thumbsup:
#6619
Ai le has dado Porculio..con este modo no tengo excusas para daros una paliza "quincorra"
#6620
Las pillao a la primera rasdel  :thumbsup:
#6621
Wizard
Wizard creatures have a little of everything, some toughness, some speed, some range strike ability. Like the Necromancer, the Wizard is weak in the early game, strong in the midgame, and challenges the Warlock for endgame power. Titans and Archmages are the best range strike creatures around, and Titans match up to Dragons in power.

Halflings.
Halflings provide solid, early range strike ability for the Wizard.
Boar.
Boars are fast and strong, and make excellent units for exploring.
Iron Golem.
1/2 damage from elemental spells. The high defense, partial magic
resistance, and slow speed make Golems excellent garrison creatures.
Steel Golem.
1/2 damage from elemental spells. The Golem upgrade is faster,
tougher, and stronger.
Roc.
Flies. The only flying creature available to the Wizard, the Roc offers
solid offense and defense.
Mage.
No penalty for attacking adjacent units. Though weak, Mages provide
incredible offensive power.
Archmage.
No adjacent penalty. 20% chance to dispel beneficial spells on their
target. Archmages are second only to Titans in range strike ability.
Giant.
Immune to mind affecting spells. Giants do good damage and have
enormous hit points, making them the scariest creature on the ground.
Titan.
Immune to mind affecting spells. No penalty for attacking adjacent
units. Titans are capable of defeating Dragons in one on one combat.
#6622
Ya estaba colocada en la noticia de portada LordCiego.  :tongue:

Hay algunas q no tienen frio nunca...ni en navidades...  :roll1:
#6623
- Quítame las manos de encima estúpido- gritó Adso histericamente por la situación, mientras a la vez agarraba con su mano el brazo del tabernero, quien estaba agarrándole por la camisa. Adso no estaba dispuesto que nadie le estropeara el modelito.
- ... y deja de sollozar, cobarde . Adso tenía claro que no obtendría nada del tabernero, pues estaba demasiado preocupado con su taberna.

Adso giró su cabeza a la última persona a la que habló el tabernero y la estudió de arriba a abajo.

¡Matadla! –gritó una mujer, y su grito fue secundado por otros-. ¡Está maldita! Resonó esta frase, deteniendo el estudio de Adso sobre el emisario. Al oirlas pudo ver que se referían a la que antes le susurró una extraña frase.

Adso había oido algunas historias sobre lobos al llegar al pueblo, pero eran tantas las versiones, que no sabía que pensar. Pero como buen bardo, era muy curioso y siempre oía historias para componer sus canciones...este podía ser un buen tema. Desde luego, lo que tenía claro es que esta vez la música no amansaría a las "fieras".

¿Qué tal si, por el momento, hacemos lo que nos pide el tabernero? - dijo Adso dirijiendose al emisario.
#6624
De exo a mi no me sienta demasiado bien que la encuesta de la portada ponga "Por Dios, otro Heroes IV no...", que sin duda es la expresión de 1 persona, y no de la web...

Pero como soy tan pasota y tolerante, así como conozco a esa persona..no me importó mucho.  :tongue:
#6625
Lo que a mi me pasa es que no soy muy critico...pero igualmente me entretuve jugando al H3 q al H4...que al fin y al cabo es lo que voy buscando cuando juego. Pasar un rato divertido.

Por cierto Crusard muy buena tu campaña...aun voy por la 1ª fase...pero está muy chula, solo que la traducción tiene bastantes errores...si te viera Lepastur...  :tongue:
#6626
- Vaya, vaya...así que Athos estaba aquí escondido - pensó para sí Adso. No es un mal lugar para esconderse, pero tampoco el mejor, me pregunto que habrá traido aquí a este hechicero y a una elfa. Adso seguía atentamente todo lo que ocurría en la taberna sin dejarse un solo detalle.

Desde luego no lo sabré si me quedo aquí parado, muevete merluzo- se dijo a si mismo. Adso empezó entonces a posar su mirada a todos los rincones de la posada, pero era tremendamente complicado hallar un buen lugar para ver que ocurriría en las afueras de la taberna.
Ya sé - dijo en voz alta casi sin darse cuenta. Rápidamente se colocó cerca de su amigo tabernero, quien le habia contratado esa noche para actuar allí a cambio de alojamiento y comida, susurrandole: ¿Dónde puedo oir lo que ocurra fuera?

Si conseguía lo que se proponía, se acercaría a esa bella y desconocida elfa para que le acompañase...
#6627
Por si no os habeis dado cuenta, ya puse el de Warlocks, está al final de la página 1.  :thumbsup:

GO  :clap:  GO  :clap:  GO  :clap:
#6628
No os preocupeis por traducir los nombres, no importa. Ya que los nombres no son la traducción, sino los que aparecen en la versión en castellano...por poco que me guste...será PICADOR...y no PIQUERO.
#6629
Warlock
The Warlock units are slow and expensive, but have high hit points and good Attack and Defense skills. Poor in the midgame, Warlock creaturesare effective in the early game, and show their true colors in the endgame, where Dragons rule the battlefield.
Warlocks can have success on small maps, but generally do better on larger maps where they have time to develop Dragons.

Centaur.
Centaurs are the only range strike creature available to the Warlock,
and are valuable for that reason.
Gargoyle.
Flies. Due to their speed and toughness, Gargoyles are one of the
most useful Warlock creatures.
Griffin.
Flies. May retaliate against any number of attackers. Griffins are able
to fight large numbers of creatures and prove victorious.
Minotaur.
Minotaurs are good offensive creatures, but are slow compared to the
earlier Warlock creatures.
Minotaur King.
The Minotaur upgrade saves the Warlock in the midgame because of
the increased speed and toughness.
Hydra.
Attacks all adjacent enemies. Though powerful, their slow speed
makes the Hydra most useful as a garrison creature.
Green Dragon.
Flies. Attack affects two hexes. Immune to spells. The Dragon easily
reigns as the best sixth level creature, and can fight small armies itself.
Red Dragon.
Flies. Attack affects two hexes. Immune to spells. The first upgrade
to the Dragon improves in speed, toughness, and skill.
Black Dragon.
Flies. Attack affects two hexes. Immune to spells. The second
upgrade to the Dragon improves again in speed, toughness, and skill.
#6630
Pues a mi tampoco me dice la armadura que sea para mujer...tal vez si se viera desde más lejos la figura.....pues sería más sencillo de valorar...