Usuarios que no han estado siguiendo de cerca la actualidad de la Torre parecen estar confusos con el conflicto con Storm, como Bourjack, así que abro el hilo para que Lepas de su explicación del asunto
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SMF - Just Installed!
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Mostrar Mensajes MenúCitarGiovanni
Faction: Haven
Class/patch: Might Blood
Spc. Diplomacy
Corak
Faction: Sanctuary
Class/patch: Magic Tear
Spc. Enlightment
Shelten
Faction: Inferno
Class/patch: Magic Blood
Spc. Fire arrow master
Lord Xeen
Faction: Necropolis
Class/patch: Might Blood
Spc. Spell breaker
CitarFactions are better balanced than in any other game in the series:roll1:
CitarEach faction has might and magic heroes instead of just one or the other.¡¡NOVEDAD!!
CitarRPG styled skill tree to replace that idiotic random one from previous titles¡Sí, mucho mejor que los anteriores sistemas! ¡más variedad!
CitarTears/Blood meter is awesome and gives more unique racialization to each faction; also give you more choice and customizationClaro, nadie se ha quejado de que al final acaba siempre con las mismas habilidades ni de lo poco que compensa el esfuerzo de la vía de la Sangre.
CitarEach hero has its own unique avatar on the map, no more homogeneous necromancers or demons!*ba dum tss*
Citarthe core/elite/champion structure instead of that idiotic and linear 7 layered hierarchySí, muchísimo mejor, la mejor idea de la historia.
CitarH3 units were boring and homogenous due to lack of traits; all that was different were stats. BORING *** NUMBERS!¡Claro, ahora no hay dos unidades iguales!
CitarFour resources are better than the unnecessary abundance of resources in previous games that added nothing to the game play.:roll1:
CitarThe art style is also the best yet:roll1: :roll1: