[MOD] Heroes Of Might & Magic III - Horn Of The Abyss

Iniciado por Storm-Giant, Agosto 02, 2012, 03:48:56 PM

RoB_KiNG

Joder que MOD´s tan guapos, que curradas se pega la peña  :shock:

Tito_Reni

[quote user="Vitirr" post="68842"]Muchas gracias Tito. Una pena que finalmente descartaran lo de la catedral y otra más que tenían en mente, tenía buena pinta. Eso sí, quieren implementar la Forja (la que desecharon en el Armageddon's Blade antes de crear el Conflujo) a largo plazo. Puede ser un día memorable cuando esa ciudad tan controvertida (y horripilante todo hay que decirlo) finalmente vea la luz del día... Todo un tributo a los antiguos tiempos y NWC.

Por cierto ya ha salido un parche para la versión de HOTA (se puede parchear con el launcher) pero no sé si habrá corregido mucho la estabilidad.

Saludetes.[/quote]

Hasta donde yo sé no han descartado nada, más bien (según tengo entendido) tienen en mente sacar primero la ciudad de los piratas (cosa que ya han hecho), segundo la Forja, tercero la Catedral, y cuarto esa ciudad de enanos y gigantes que sigo sin saber cómo se llama.

Y la Forja puede ser horrible... pero en el buen sentido  :tongue:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
MI NECROCRUZADA TECNOMÁGICA TRANSFORMARÁ ESTA TORRE DE MARFIL EN UN POZO DE OBSIDIANA. ¡¡ALZAROS, NECROCRUZADOS!!

Ragnarok Darksoul

Cuando yo me descargue el juego hace como 1 año o menos esto no estaba:
http://www.heroesofmightandmagic.es/portal/mediashare/nj/bj2s61atryd4t3253i868ei5i9yone-org.jpg
Son la faccion catedral? Alguien tiene el theme de ella?
Vivir solo cuesta vida

Tito_Reni

[quote user="Ragnarok Darksoul" post="68853"]Cuando yo me descargue el juego hace como 1 año o menos esto no estaba:
http://www.heroesofmightandmagic.es/portal/mediashare/nj/bj2s61atryd4t3253i868ei5i9yone-org.jpg
Son la faccion catedral? Alguien tiene el theme de ella?[/quote]

EXACTAMUNDO. :jester2:

A la izquierda tienes la Facción Heaven, y a la derecha tienes sus equivalentes en la Facción Catedral. Técnicamente, la Catedral es una versión maligna de Heaven. Mirémoslo así: si Heaven son Templarios, Catedral son la Inquisición.
MI NECROCRUZADA TECNOMÁGICA TRANSFORMARÁ ESTA TORRE DE MARFIL EN UN POZO DE OBSIDIANA. ¡¡ALZAROS, NECROCRUZADOS!!

Ragnarok Darksoul

Em, yo hiba a decir lo mismo de la inquisicion, por cierto:
Odio a los inquisidores de la historia, mataban gente inocente, supuestos "brujos"
Menos mal que la iglesia catolica ya no tiene tanta influencia :)
Vivir solo cuesta vida

Vitirr

[quote user="Tito_Reni" post="68846"]
Hasta donde yo sé no han descartado nada, más bien (según tengo entendido) tienen en mente sacar primero la ciudad de los piratas (cosa que ya han hecho), segundo la Forja, tercero la Catedral, y cuarto esa ciudad de enanos y gigantes que sigo sin saber cómo se llama.`[/quote]
Pues siento contradecirte pero por todos los mensajes que he leído en Heroes Community parece que pasan de hacer esas dos ciudades y sólo harán la de la forja y a largo plazo.

Tito_Reni

[quote user="Vitirr" post="68869"][quote user="Tito_Reni" post="68846"]
Hasta donde yo sé no han descartado nada, más bien (según tengo entendido) tienen en mente sacar primero la ciudad de los piratas (cosa que ya han hecho), segundo la Forja, tercero la Catedral, y cuarto esa ciudad de enanos y gigantes que sigo sin saber cómo se llama.`[/quote]
Pues siento contradecirte pero por todos los mensajes que he leído en Heroes Community parece que pasan de hacer esas dos ciudades y sólo harán la de la forja y a largo plazo.[/quote]

:cry:

Bueno, al menos veremos la Forja, algo es algo  :thumbsup:
MI NECROCRUZADA TECNOMÁGICA TRANSFORMARÁ ESTA TORRE DE MARFIL EN UN POZO DE OBSIDIANA. ¡¡ALZAROS, NECROCRUZADOS!!

Boujack

Increíbles las imágenes de la página anterior, sencillamente espectaculares.

¿Ha salido algo más sobre Horn Of The Abyss? No sé, aunque sea un parche o algo. Estoy esperando noticias sobre el juego pero mi bajo nivel de inglés no me permite hacer demasiado. ¿Habéis probado si ya va estable la versión en inglés? ¿Hay alguna fecha próxima que podamos esperar para que salga algo?

Boujack

¡Hola!

La versión 1.3.3 del juego ya ha salido, os dejo con las características que trae y el enlace para descargarlo:

HotA bugs
[-] Fixed hero restrictions working incorrectly
[-] Fixed a crash when spells Clone and Remove Obstacle were cast
[-] Fixed a bug which allowed two heroes of the same class to appear in tavern
[-] Fixed rendering freezes during combat
[-] Fixed a bug with possible desync in an online game which was caused buy the
  construction of a Lodestar and assaulting another player
[-] Fixed a tip bug in Fort
[-] Fixed some bugs related to the limitation of the number of objects
  in the random map generator
[-] Fixed an issue with Orb of Vulnerability having no effect on Nymphs and Oceanids
[-] Fixed incorrect video file processing

Gameplay
  • Shackles of War effect applies only when both sides in the battle have heroes
  • 5 new Two Way Monoliths added (16 total currently)
  • 2 new One Way Monoliths added (12 total currently)
    [-] Restored a 25% chance of a neutral zone in RMG
    [-] Restored 12000 cost for Library of Enlightenment
    [-] Restored original health (4) and AI / Fight Value for Imps and Familiars
  • Faerie Dragon AI Value increased significantly
    [-] Reduced Sea Dog health to 15
    [-] Accurate Shot weakened when the distance penalty applies and does not work on units
      behind walls
    [-] Restored 80 health for Nix and 90 for Nix Warriors
    [-] Sea Serpents health reduced to 180 and the defence increased to 16
    [-] Vault of Ashes price reduced to 5000 gold and 5 mercury
    [-] Grotto price increased to 7500 gold, 15 wood and 15 ore
  • Cyclops Cave price does not include crystals. Upg. Cyclops Cave has +5 crystals
      in price
    [-] Ring of Oblivion now prohibits undead rising after the battle
    [-] Cape of Silence prohibits spell level 1 and 2 casting
    [-] Mansion garrison increased
    [-] Spit garrison and reward increased
    [-] Pirate Cavern and Spits removed from the random map generator
    [-] Red Tower RMG value increased to 4000, the occurrence decreased to 80
    [-] Hill Fort value increased to 12,000, a limit of 1 per zone was returned
  • Town Portal, Fly, Dimension Door and (in the presence of water)
      Water Walking spell scrolls have value of 15000 in RMG
  • Added a new Cannon Yard object. It allows you to buy a cannon,
      value 3000 in RMG, 25 frequency
    [-] Fixed the drop rate of the primary skills of the heroes of the Cove
    [-] Eovacius specialization creates only two clones, but without cost increase
    [-] Astra's specialization was changed from Frost Ring to Healing
    [-] Changed starting Navigator class skills: Zilare's Water Magic to Resistance,
      Astra's Learning to Luck, Dargem's Air Magic to Tactics
    [-] Nella's initial secondary skills were restored

    SoD Bugs
  • Fixed a SoD bug with a duplicate character in the scenario replay
  • Badge of Courage no longer grants mind spell immunity
  • Fixed a SoD bug with the ability to raise undead from summoned creatures
  • Fixed a SoD bug with double shooting with single remaining shot
  • Fixed a SoD bug with Harpy return after the Dendroid attack
  • Fixed a SoD bug: Forgetfulness was mass effective already at an advanced
      water magic
  • Fixed a SoD bug with inability to resurrect the corpse at gates hex during
      the siege of the city
  • University does not offer necromancy
  • Fixed an RMG bug with extra paths when generating a multi-connected route
  • Fixed a SoD RMG bug with a shifted two-cell garrison near the monolith which would
      also crash while generating a map sometimes
  • Fixed a SoD random map generator bug with and unneeded extra road path
  • RMG roads no longer pass through bugged paths and are not blocked by Prisons.
      Cities within a single zone are always connected with a road net within that zone
  • Fixed the mixed up icons of View Earth and View Air
  • Fixed the mixed up external dwellings in the kingdom view
  • Fixed one of the errors in calculating the cursor movement number of a hero
  • The damage for spell shown in the spell description now accounts for the hero
      specialization if the damage is not dependant on the target parameters
  • Fixed a memory leak after exiting the panel selection menu

    Map Editor
    [-] Fixed map editor bug with incorrect definition of allowable player orientations
    [-] Fixed map editor and game bug with Diplomat's Cloak and Pendant of Reflection
      enabled by default in SoD maps
    [-] Fixed the errors of random map generator in map editor
    [-] Fixed a map editor bug with Cove hero portraits when assigning a random portrait
    [-] Fixed a bug when new heroes and artefacts were ignored after a map check
  • Fixed a bug with incorrect information passed to the map error log related to
      absence of free artefacts on a map
  • Removed the restriction of 144 external dwellings in the map editor

    Interface
  • Added a new route colour that shows where the player would not arrive even with
      full movement point pool
  • Many spells' descriptions now have a dynamically calculated effect summary
  • Fixed preview window sizes on RMB of hero and city
  • Added separate buttons for closing the save and battle menus
    [-] Fixed the selection button for all maps in the map menu
  • Numerous fixes in custom campaign menu
  • Map selection fixes
  • Numerous fixes of trade and sacrifice windows
  • Fixed the hero trade windows
  • Fixed integrated campaign selection screen
    [-] Fixed hero route arrows
  • Changed some fonts
  • Fixed the player flags that would sometimes not fit in the designated area in map and scenario selection menus
    [-] Added icon animation in built-in panel selection menu
    [-] Hotkey for HotA campaign selection changed from S to H

    Graphics
  • Added an underground battlefield for lava
  • Fixed the obstacles, battlefield and map depiction of the Holy Ground
    [-] Changed the graphics of Fortress on map
  • Replaced the graphics of War Machine Factory
  • Replaced visual representation of Hydra Pond
    [-] Changed the image of the outer dwelling of the Dragon Lair
  • Added new images of Hill Fort for all terrains
  • Added two new reefs
  • Added two new tree groups for rocks
  • Added Mounds for snow
  • Fixed One Way SoD monoliths
  • Fixed image for Griffin Conservatory
  • Fixed image of Abandoned Mines on Dirt
  • Fixed image for Hill Fort
  • Fixed the image of the Mystical Garden
  • Added an image of Mystical Garden for Dirt
  • Fixed the shadow for the image of the Pillar of Eyes dwelling
    [-] Fixed the trigger position of the new Wagon
  • Fixed images of numerous new artefacts
  • Fixed background image in the creature window preview
  • Fixed image of Earth Elemental on a map
  • Fixed Efreeti and Efreet Sultan images in combat
  • Fixed Troglodyte image in combat
  • Fixed the image of the Gnoll corpse in battle
  • Fixed the image of the Gold Golem in battle (incorrect attack and corpse shadow
      frames)
  • Fixed the shadow image of the Diamond Golem in battle
    [-] Fixed the portrait of Beatrice
  • Fixed the image of one of the obstacles on the dirt during battle
  • Fixed Imp Crucible, Upg. Imp Crucible and Birthing Pools animation
  • Fixed images of Conflux Village Hall, Town Hall, City Hall, Capitol and background
    [-] Fixed the image of Vault of Ashes
  • Added all edits similar to SuperFix_Common
  • Minor hero portrait fixes
    [-] Minor graphics fixes

    Other
  • Added 2 maps: Barren Lands and Gambit
  • Improved spell descriptions
  • Fixed and improved hero specialty descriptions
  • Fixed possible obstacle overlay on object images in RMG
    [-] Map and text fixes
    [-] Some launcher fixes

    https://www.sendspace.com/file/z0d622

Lepastur

http://www.rae.es / :worthy: para Krator ¡por ser un campeón! / www.TorredeMarfil.es / Presidente de la plataforma de los Archimagos y Liches flanqueadores de títulos de web.

Ydalgo

Muy buenas compañeros de esta Comunidad dedicada al Mundo M&M y en especial para los aficionados a HOMM, me gustaría compartir para todos aquellos que lean y escriban en español, que he creado una web para jugar online.

http://hota.esy.es

Entra para obtener más información de como jugar.

Cualquier duda puede contactar por email: Ydalgo
[align=center]http://hota.esy.es
[/align]

Ydalgo

[align=center]http://hota.esy.es
[/align]

martin_tufi

me salta error cuando pongo single player el mod

EDIT: ya lo puedo jugar

Lepastur

[quote user="martin_tufi" post="73053"]me salta error cuando pongo single player el mod

EDIT: ya lo puedo jugar[/quote]
Ayudaría que nos contases qué error te dio y cómo lo solucionaste  :cool:
http://www.rae.es / :worthy: para Krator ¡por ser un campeón! / www.TorredeMarfil.es / Presidente de la plataforma de los Archimagos y Liches flanqueadores de títulos de web.

martin_tufi

[quote user="Lepastur" post="73069"][quote user="martin_tufi" post="73053"]me salta error cuando pongo single player el mod

EDIT: ya lo puedo jugar[/quote]
Ayudaría que nos contases qué error te dio y cómo lo solucionaste  :cool:[/quote]
Primero me  crashaba cuando ponia single player y me decia algo de que no encontraba alguna textura o algun archivo reinstale ambas cosas el juego y el mod y ahora funciona.